Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 06:22

Херсонський навчально - виховний комплекс № 7

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Експериментальна діяльність

     Херсонський навчально-виховний комплекс  «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня –  гімназія» № 7 Херсонської міської ради  здійснює експериментальну діяльність за темою: «Технології особистісно зорієнтованого навчання та виховання у класах та групах зі змішаним фінансуванням, утвореним за бажанням громади» відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі управління освіти Херсонської міської ради, загальноосвітніх навчально-виховних закладів м.Херсона» від 25.09.2007 року  № 832.

    Експериментальна робота у закладі здійснюється протягом дев’яти років (з 2007 року). У 2015-2016 навчальному році заклад працював на формуючому етапі впровадження експерименту.

На даному етапі  експериментальної діяльності перед комплексом стояли такі цілі та задачі:

- створення необхідних умов в освітньому  просторі навчального закладу для розкриття індивідуальних можливостей кожного учня;

- проведення комплексного дослідження результативності особистісно – орієнтованого навчання в умовах діяльності класів з малою наповнюваністю;

- кількісний та якісний аналіз оцінювання результатів експерименту;

- методичний супровід навчально-виховного процесу на основі суб’єкт-суб’єктних відносин;

- забезпечення реалізації методик індивідуального розвитку учня за умови організації  діяльнісного  підходу до отримання  знань;

- залучення додаткових позабюджетних коштів в організацію діяльності комплексу за рахунок збільшення додаткових платних послуг на які є попит населення.

Формування мотиваційного середовища колективу ґрунтується на постулатах гуманної педагогіки Ш. Амонашвілі, які використовуються в щоденній роботі та передбачають собою володіння техніками саморефлексії, яких учителі та вихователі можуть навчитись на тренінгах, що проводяться у комплексі. З 2014 року Херсонський навчально-виховний комплекс №7 Херсонської міської ради є Херсонський обласним ресурсним центром гуманної педагогіки.

***

Четвертий рік поспіль педагоги Херсонського навчально-виховного комплексу № 7 є учасниками Всеукраїнських педагогічних Читань з Гуманної педагогіки в м. Києві. Тож 16-17 грудня висвітлювалась дуже важлива для кожного тема: «Сім’я – лоно культури людства». На педагогічних Читаннях обговорювались питання, пов’язані з тим, на яких основах має будуватись сім’я та, у чому полягають принципи її створення, такі як любов, духовна єдність, співчуття, милосердя, безкорисливе служіння. Педагоги комплексу з великим інтересом та натхненням відвідали 7 творчих майстерень та майстер-класів, Сузір’я педагогічних ідей. 
Кожен із учасників ще раз глибоко усвідомив духовний сенс гуманної педагогіки та продовжить застосовувати здобуті знання у щоденному педагогічному житті. 
Щиро дякуємо всім організаторам за неймовірні зустрічі, виступи, нові знайомства, заряд енергії, справжню атмосферу гуманізму.

        

***

   З 1 вересня 2017 року Херсонський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня-гімназія» № 7 Херсонської міської ради включено до дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти» через освітній проект «На крилах успіху».
Даний проект передбачає інтегрований підхід до вивчення предметів, при цьому усі предмети інтегровані з логікою. Учні забезпечені навчальними посібниками ,які поєднують в собі підручники і робочий зошит, а вчителю надаються методичні рекомендації до проведення уроків. Типовий навчальний план ,затверджений Міністерством освіти і науки України, передбачає 5 годин математики на тиждень, на 1 годину збільшено на вивчення англійської мови. Галузь «Суспільствознавство» об’єднана предметом «Всесвіт».
Уся робота ґрунтується на цілісному підході до організації освітнього процесу в початковій школі як основи його гуманізації.
З метою вивчення досвіду практичної реалізації експерименту та порівняння його з ідеями Нової української школи, 20 листопада 2017 року
у Херсонському навчально-виховному комплексі № 7 були присутні на уроці математики перший заступник начальника управління освіти Херсонської міської ради Кулик О.М., начальник відділу ЗНЗ Омельчук С.В., керівник експерименту методичного кабінету при управлінні освіти Верещака Т.Ю., заступники директорів з навчально-виховної роботи Херсонської гімназії №6, Херсонського навчально-виховного комплексу №56.
Вчитель експериментального класу Піддубна Н.С. провела урок, де присутні наочно побачили принцип інтеграції предметів, навчальне та методичне забезпечення уроку, види завдань. В процесі обговорення порівнювали робочі навчальні плани експериментальної та Нової української школи, дидактико-навчальне забезпечення освітнього процесу, підходи, прийоми, форми та методи роботи на уроці; зацікавленість учнів.
Усі присутні дійшли висновку, що освітній проект «На крилах успіху» цікавий для дітей, підтримує учителя в процесі підготовки до уроку і, разом з тим, дає простір для творчості, уроки є продуктивними, розвивають логічне мислення, формують цілісну картину світу, що відповідає вимогам нового Закону « Про освіту» та концептуальним засадам Нової української школи.

   

 

Друзі сайту
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz