Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.09.2019, 13:08

Херсонський навчально - виховний комплекс № 7

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гурток "Вчимося читати"

 

Дошкільне дитинство – важливий етап у житті людини. І величезна відповідальність за виховання майбутнього покоління, за розвиток повноцінних особистостей лежить не лише на родині, а й на працівниках дитячого садка.

Мовленнєвий розвиток дитини є одним із важливих чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Рівень розвитку мовлення визначає рівень сформованості  соціальних і пізнавальних досягнень дитини, її потреб та інтересів, знань, умінь і навичок.

Запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю та бажанням досягти результату. Ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукають дитину до дії, уселяють оптимізм, позитивні емоції, упевненість у собі. Вдало підібрані завдання розширюють знання дітей про навколишній світ, розвивають логічне мислення, збагачують активний і пасивний словник малят, розвивають фонематичний слух, мовленнєве дихання, дрібну моторику, пам’ять, увагу. Граючись, діти закріплюють знання про кольори та їх відтінки, предмети побуту, учаться класифікувати предмети, систематизувати й аналізувати, робити прості узагальнення.

Щоб краще ознайомити дітей із буквами та складами, педагог долучає  їх до виготовлення ігрового матеріалу. Діти з радістю вирізають і наклеюють склади на «рибки», «листочки», «мушлі» тощо. У процесі ігор із буквами та складами діти постійно повторюють їх, конструюють слова, вигадують чистомовки на потрібний склад, добирають до слів рими, придумують цікаву історію, яка завершується читанням.

    

 

 На заняттях гуртка «Вчимося читати» головним завданням є навчання дошкільників розпізнавати букви, утворювати та читати склади з двох-трьох букв (відкриті, закриті склади), прості слова. Метою гуртка є навчання дітей читанню в ігровій формі, створення умов для усвідомленого і свідомого читання.

   Календарне планування гуртка «Вчимося читати» розроблене з урахуванням державних вимог до рівня освіченості, розвиненості й вихованості дитини перед її вступом до школи, що визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, чинних для використання в дошкільних навчальних закладах комплексних освітніх програмах «Українське дошкілля» (авт. кол. Білан О.І, Возна Л.М., Максименко О.Л. та ін.), «Дитина в дошкільні роки» (Крутій К.Л.), авторської методики Л.В. Шелестової «Вчимося читати». 

Основні завдання:

  1. Ознайомити дошкільників з алфавітом української абетки.
  2. Навчити дітей читати по складам.
  3. Вчити складати словосполучення, прості речення, невеликі тексти з трьох-чотирьох речень, правильно висловлювати власну думку.
  4. Використовувати наочний матеріал (малюнки, природний матеріал, картки, іграшки, схеми, складові таблиці тощо).
  5. Залучати малюків до різних видів діяльності (малювання, розфарбовування літер, конструювання букв з різних матеріалів (горошин, квасолі, каштанів, ліплення з пластиліну), відшукування букв у приміщенні тощо).
  6. Вчити запам’ятовувати невеликі віршики, скоромовки, чистомовки.
  7. Забезпечити індивідуальний підхід до кожної дитини.

 

Друзі сайту
Форма входу

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz