Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 12:31 |
Херсонський навчально - виховний комплекс № 7 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Гурток "Вчимося читати"
Дошкільне дитинство – важливий етап у житті людини. І величезна відповідальність за виховання майбутнього покоління, за розвиток повноцінних особистостей лежить не лише на родині, а й на працівниках дитячого садка. Мовленнєвий розвиток дитини є одним із важливих чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Рівень розвитку мовлення визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень дитини, її потреб та інтересів, знань, умінь і навичок. Запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю та бажанням досягти результату. Ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукають дитину до дії, уселяють оптимізм, позитивні емоції, упевненість у собі. Вдало підібрані завдання розширюють знання дітей про навколишній світ, розвивають логічне мислення, збагачують активний і пасивний словник малят, розвивають фонематичний слух, мовленнєве дихання, дрібну моторику, пам’ять, увагу. Граючись, діти закріплюють знання про кольори та їх відтінки, предмети побуту, учаться класифікувати предмети, систематизувати й аналізувати, робити прості узагальнення. Щоб краще ознайомити дітей із буквами та складами, педагог долучає їх до виготовлення ігрового матеріалу. Діти з радістю вирізають і наклеюють склади на «рибки», «листочки», «мушлі» тощо. У процесі ігор із буквами та складами діти постійно повторюють їх, конструюють слова, вигадують чистомовки на потрібний склад, добирають до слів рими, придумують цікаву історію, яка завершується читанням.
На заняттях гуртка «Вчимося читати» головним завданням є навчання дошкільників розпізнавати букви, утворювати та читати склади з двох-трьох букв (відкриті, закриті склади), прості слова. Метою гуртка є навчання дітей читанню в ігровій формі, створення умов для усвідомленого і свідомого читання. Календарне планування гуртка «Вчимося читати» розроблене з урахуванням державних вимог до рівня освіченості, розвиненості й вихованості дитини перед її вступом до школи, що визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, чинних для використання в дошкільних навчальних закладах комплексних освітніх програмах «Українське дошкілля» (авт. кол. Білан О.І, Возна Л.М., Максименко О.Л. та ін.), «Дитина в дошкільні роки» (Крутій К.Л.), авторської методики Л.В. Шелестової «Вчимося читати». Основні завдання:
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |