Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 19.03.2024, 10:04 |
Херсонський навчально - виховний комплекс № 7 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Третє засідання - квітень 2020Засідання методичного об'єднання вихователів дошкільного підрозділу навчально-виховного комплексу №7 квітень 2020 р. «Ви відрізняєте вчителя від вихователя – нове безглуздя. Хіба ви відрізняєте учня від вихованця?» ( Жан-Жак Руссо) Я вихователь – життя моє, як казка – таке цікаве і яскраве, В житті моєму є родзинка – чарівний світ шкільної справи! Наступність на етапах «Дитячий садок – початкова школа» Аукціон педагогічних ідей Мета: систематизувати наявний позитивний досвід професійної взаємодії педагогів; спрямувати їх творчий потенціал на пошук різноманітних форм роботи, пріоритетні напрями наступності зі збагачення позитивного педагогічного досвіду. Попередня робота: підготувати інформацію про форми співробітництва вихователів дошкільного підрозділу і вчителів початкової школи із забезпечення наступності особистісно-орієнтованого підходу в дошкільній та початковій освіті.
Перехід між двома освітніми сходинками – дошкільною й початковою – складний етап у житті дитини. Як зробити його комфортним і послідовним? Передусім слід усвідомити: дошкільний період – це самоцінний віковий етап у житті дитини, що має свої цілі та завдання, спрямовані на її розвиток, а не на підготовку до школи. Тому не дитячий садок має дати випускника, готового до навчання у школі, а школа має зустріти вчорашнього дошкільнятка і забезпечити комфортні умови перебування у закладі, відповідні його віку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |