Засідання методичного об'єднання вихователів
дошкільного підрозділу навчально-виховного комплексу №7
квітень 2020 р.
«Ви відрізняєте вчителя від вихователя – нове безглуздя. Хіба ви відрізняєте учня від вихованця?» ( Жан-Жак Руссо)
Я вихователь – життя моє, як казка – таке цікаве і яскраве,
В житті моєму є родзинка – чарівний світ шкільної справи!
Наступність на етапах
«Дитячий садок – початкова школа»
Аукціон педагогічних ідей
Мета: систематизувати наявний позитивний досвід професійної взаємодії педагогів; спрямувати їх творчий потенціал на пошук різноманітних форм роботи, пріоритетні напрями наступності зі збагачення позитивного педагогічного досвіду.
Попередня робота: підготувати інформацію про форми співробітництва вихователів дошкільного підрозділу і вчителів початкової школи із забезпечення наступності особистісно-орієнтованого підходу в дошкільній та початковій освіті.
Пріоритетні напрямки наступності |
Виступ |
Заступник директора Орліченко Н.В. |
Основні завдання на навчальний рік – забезпечення наступності особистісно-орієнтованого підходу в дошкільній і початковій освіті |
Виступ-презентація |
Керівник МО Ібайдуллаєва І.М. |
Форми здійснення наступності ЗДО і школи: «Дитячий садок, школа і я – разом дружна сім’я» |
Аукціон педагогічних ідей |
Керівник МО, вихователі |
Підсумок |
Вправа «Збираємо портфель» |
Керівник МО, вихователі |
Перехід між двома освітніми сходинками – дошкільною й початковою – складний етап у житті дитини. Як зробити його комфортним і послідовним? Передусім слід усвідомити: дошкільний період – це самоцінний віковий етап у житті дитини, що має свої цілі та завдання, спрямовані на її розвиток, а не на підготовку до школи. Тому не дитячий садок має дати випускника, готового до навчання у школі, а школа має зустріти вчорашнього дошкільнятка і забезпечити комфортні умови перебування у закладі, відповідні його віку.