Стратегія розвитку
Херсонського навчально-виховного комплексу № 7 Херсонської міської ради
Фундаментальні цілі освіти ХХІ століття :
- Вчитися, щоб знати.
- Вчитися, щоб творити.
- Вчитися жити разом.
- Вчитися, щоб бути.
Місія комплексу:
- створення навчального закладу, який забезпечить індивідуальне навчання і розвиток дитини
Філософія комплексу:
- кожна дитина унікальна талановита й неповторна індивідуальність
Мета комплексу:
Створення:
- навчального закладу індивідуального розвитку дитини з високим рівнем інтелекту та культури, яка робить свідомий професійний вибір;
- умов для збереження і зміцнення здоров’я дитини ;
- атмосфери творчості, де діти, педагоги, батьки – партнери.
Основні задачі:
1. Створення закладу з особистісно орієнтованим освітнім середовищем (розвиток особистості учня, вчителя, батьків);
2. Організація навчально-виховного процесу у відповідності до замовлення держави та батьків;
3. Запровадження елементів допрофесійної підготовки та профільного навчання на базі вищих навчальних закладів міста (ХДУ, ХНТУ, Морської академії).
4. Інформатизація навчально-виховного процесу;
5. Розвиток системи державно-громадського управління.
Основною формою навчання в початковій школі є урок. Яким повинен бути сучасний урок,які шляхи підвищення ефективності уроку обрати? Цю проблему вирішували вчителі шкільного та вихователі дошкільного підрозділів Херсонського навчально-виховного комплексу №7 на педагогічній раді з теми «Сучасний урок – запорука успіху навчання». По темі виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Курченко В.М. Педагоги поновили свої знання про вимоги до сучасного уроку ,його ознаки та критеріїї . Разом вирішували,які шляхи підвищення ефективності уроку обрати. Працювало 3 групи «Батьки», «Учні»,»Вчителі». Кожна група досліджувала і презентувала своє питання з теми. На засіданні панувала атмосфера доброзичливості, творчості,командного духу.Вчителі та вихователі презентували цікаві методи та форми роботи. Підсумком засідання було рішення- спрямувати роботу на впровадження продуктивних форм і методів сучасного уроку,що сприяють формуванню ключових компетентностей.