Сила і якість впливу цього поля залежить від нашої особистості та нашої культури: характеру, вдачі, почуттів, думок, знань, устремлінь, світогляду.
Наше освітнє поле – це відображення нашої сутності. Звідси – найфундаментальніша проблема гуманної педагогіки самовдосконалення».
Маніфест Гуманної Педагогіки
Ібайдуллаєва Ірина Миколаївна
Спеціаліст вищої категорії, виховтель-методист.
Стаж роботи – 32 роки.
Педагогічне кредо: «Побачити в душі дитини те зернятко,
піклуючись за яким можна виростити чудову квітку».
Мета роботи методичного об’єднання вихователів дошкільного підрозділу:
Забезпечення якості освіти, ефективності інновацій колективним пошуком та перевіркою, відпрацюванням та впровадженням кращих традиційних та нових зразків педагогічної діяльності, взаємним педагогічним спілкуванням, обміном досвідом; вироблення єдиних підходів, критеріїв, норм та вимог до оцінки результатів освітньої діяльності дітей та педагогів.
Завдання методичного об’єднання:
Організація та проведення заходів із підвищення рівня освітнього процесу, обговорення питань теорії і практики навчання та виховання, організація обміну досвіду кращих педагогів ЗДО, ознайомлення з новинками методичної, педагогічної, науково-популярної літератури тощо.
Головний зміст роботи МО:
Розповсюдження перспективного педагогічного досвіду, перегляд нетрадиційних форм занять, режимних моментів, самостійної діяльності дітей, педагогічних нарад, творчих звітів, лабораторій.