На заняттях гуртка «Цікава математика» особлива увага приділяється формуванню логічних прийомів розумової діяльності. Програма гуртка базується на пріоритеті розвивального, особистісно-орієнтованого навчання та виховання, передбачає забезпечення максимально сприятливих умов для виявлення та розвитку задатків і здібностей дитини на основі прийняття її особистісних цілей та запитів. В назву гуртка «Цікава математика» вкладено його головне завдання – зацікавити дітей математикою, показати її могутність і красу, навчити любити її.
Всі заняття гуртка проводяться у формі гри, адже, працюючи в дитячому садочку, слід завжди ставити перед собою такі педагогічні завдання: розвивати у дітей пам'ять, увагу, мислення, уяву, оскільки без цих якостей немислимий розвиток дитини в цілому. У зв'язку з цим можна констатувати велике значення поєднання дидактичної гри з математичним змістом.
1. Ігри з цифрами і числами
2. Ігри подорож в часі
3. Ігри на орієнтування в просторі
4. Ігри з геометричними фігурами
5. Ігри на логічне мислення
Проводячи навчання дітей лічбі в прямому і зворотному порядку, можна отримати від дітей правильне використання як кількісних, так і порядкових числівників. Використовуючи казковий сюжет і дидактичні ігри, можна познайомити дітей з утворенням всіх чисел в межах 10, шляхом порівняння рівних і нерівних груп предметів.
На заняттях гуртка «Цікава математика» особлива увага приділяється формуванню логічних прийомів розумової діяльності. Програма гуртка базується на пріоритеті розвивального, особистісно-орієнтованого навчання та виховання, передбачає забезпечення максимально сприятливих умов для виявлення та розвитку задатків і здібностей дитини на основі прийняття її особистісних цілей та запитів. В назву гуртка «Цікава математика» вкладено його головне завдання – зацікавити дітей математикою, показати її могутність і красу, навчити любити її.
На заняттях дошкільнята:
- називають числа та їх позначення друкованою цифрою, а також вчаться знаходити будь-яке число від 1 до 10 у натуральному ряді;
- вчаться розуміти поняття «наступне число», «попереднє число»; на скільки наступне число більше за попереднє; на скільки попереднє число менше за наступне;
- дізнаються про способи утворення чисел з попереднього числа та з наступного;
- вивчають склад чисел першого десятка;
- використовують арифметичні дії додавання та віднімання;
- отримують знання про плоскі та об’ємні геометричні фігури, про взаємне розташування предметів на площині та у просторі; про ознаки предметів, про прийоми узагальнення та класифікації;
- вчаться лічити в межах 10 у прямому і зворотному порядку, співвідносити число і кількість предметів, позначати кількість предметів відповідною цифрою;
- вчаться орієнтуватися у часі та просторі.