Розклад дистанційних занять у 2 класі
(класовод Кирпиченко О.Є.)
06.04.2020 – 10.04.2020 р.
Дні тижня |
Предмет |
Тема |
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
|
Українська мова
Математика
Всесвіт
Українська мова
Математика
Українська мова
Математика
Всесвіт
Українська мова
Математика
|
Позначення на письмі подовженого звука. Правопис слів з подвоєнням букв. Робота зі словом, вимову й написання якого треба запам’ятати: читання. Аналіз тексту. Опрацювати у посібнику с.4-7, читати, відповідати на питання; скласти й записати словосполучення за зразком; розшифрувати і записати речення, пояснити, як ти їх розумієш.
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=dD81-EjOcvc Дріб як частина цілого об’єкта і як частина групи об’єктів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження половини, третини, чверті тощо (до дев’ятої частини); числа за його половиною, третиною, чвертю тощо (до дев’ятої частини). Опрацювати у посібнику с.8-9,розв`язати задачу; знайти значення виразу, побудувати відрізок. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=W8n7rHiI39Q&t=250s
Презентація результатів проектної діяльності «Вирощування кристалів». Селфі-аудит (вихідний) з теми № 6. Самодіагностика. Опрацювати у посібнику с.10-11, прочитати інформацію, відповідати на питання, презентувати свої роботи (фото). Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=IM6tBi6OIXY
Апостроф для позначення роздільної вимови твердого і м’якого приголосних. Позначення на письмі звуків[г], [г΄], [ґ], [ґ΄]; [шч]; [дз], [дз΄] та [дж]. Правопис слів з буквою «знак м’якшення», з подвоєнням букв. Співвідношення між буквами і звуками у словах. Алфавіт. Аналіз тексту. Опрацювати у посібнику с.14-17, читати, відповідати на питання; розказати за блок-схемою про правопис букв і буквосполучень. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU
Дріб як частина цілого об’єкта і як частина групи об’єктів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження половини, третини, чверті тощо (до дев’ятої частини); числа за його половиною, третиною, чвертю тощо (до дев’ятої частини). Опрацювати у посібнику с.18-19,розв`язати задачу; знайти значення виразів, розв`язати рівняння. Апостроф для позначення роздільної вимови твердого і м’якого приголосних. Позначення на письмі звуків[г], [г΄], [ґ], [ґ΄]; [шч]; [дз], [дз΄] та [дж]. Правопис слів з буквою «знак м’якшення», з подвоєнням букв. Співвідношення між буквами і звуками у словах. Алфавіт. Аналіз тексту. Опрацювати у посібнику с.14-17, читати, відповідати на питання; розказати за блок-схемою про правопис букв і буквосполучень. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU
Дріб як частина цілого об’єкта і як частина групи об’єктів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження половини, третини, чверті тощо (до дев’ятої частини); числа за його половиною, третиною, чвертю тощо (до дев’ятої частини). Опрацювати у посібнику с.18-19,розв`язати задачу; знайти значення виразів, розв`язати рівняння. Посилання на презентацію - https://drive.google.com/file/d/1c2nXm7AXLs0aEvJ2e5zkRFfRQXQZL-mE/view?usp=sharing
Рефлексія. Узагальнення і систематизація опанованого матеріалу. Опрацювати у посібнику с.28-29, прочитати інформацію, відповідати на питання, виконати селфі-аудит.
Правопис слів з буквою «знак м’якшення», з подвоєнням букв. Співвідношення між буквами і звуками у словах. Алфавіт. Аналіз тексту. Опрацювати в посібнику с.32-33, зробити аудіювання; читати, відповідати на питання; списати, виправивши помилки. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU
Контрольна робота № 7. Опрацювати в посібнику с.34-35, виконати завдання в зошиті.
|