Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 20.09.2020, 13:43

Херсонський навчально - виховний комплекс № 7

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календарне планування 2 клас

Розклад дистанційних занять у 2 класі

 (класовод Кирпиченко О.Є.)

06.04.2020 – 10.04.2020 р.

 

Дні тижня

Предмет

Тема

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвіт

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвіт

 

 

 

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

Позначення на письмі подовженого звука. Правопис слів з подвоєнням букв. Робота зі словом, вимову й написання якого треба запам’ятати: читання. Аналіз тексту.

Опрацювати у посібнику с.4-7, читати, відповідати на питання; скласти й записати словосполучення за зразком; розшифрувати і записати речення, пояснити, як ти їх розумієш.

 

Перегляд відео:

https://www.youtube.com/watch?v=dD81-EjOcvc

Дріб як частина цілого об’єкта і як частина групи об’єктів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження половини, третини, чверті тощо (до дев’ятої частини); числа за його половиною, третиною, чвертю тощо (до дев’ятої частини).   

Опрацювати у посібнику с.8-9,розв`язати задачу;

знайти значення виразу, побудувати відрізок.

Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=W8n7rHiI39Q&t=250s

 

Презентація результатів проектної діяльності «Вирощування кристалів». Селфі-аудит (вихідний) з теми № 6. Самодіагностика.

Опрацювати у посібнику с.10-11, прочитати інформацію, відповідати на питання, презентувати свої роботи (фото).

Перегляд відео:

https://www.youtube.com/watch?v=IM6tBi6OIXY

 

Апостроф для позначення роздільної вимови твердого і м’якого приголосних. Позначення на письмі звуків[г], [г΄], [ґ], [ґ΄]; [шч]; [дз], [дз΄] та [дж]. Правопис слів з буквою «знак м’якшення», з подвоєнням букв.  Співвідношення між буквами і звуками у словах. Алфавіт. Аналіз тексту.

Опрацювати у посібнику с.14-17, читати, відповідати на питання; розказати за блок-схемою про правопис букв і буквосполучень.

Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU   

 

Дріб як частина цілого об’єкта і як частина групи об’єктів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження половини, третини, чверті тощо (до дев’ятої частини); числа за його половиною, третиною, чвертю тощо (до дев’ятої частини).   

Опрацювати у посібнику с.18-19,розв`язати задачу;

знайти значення виразів, розв`язати рівняння.

Апостроф для позначення роздільної вимови твердого і м’якого приголосних. Позначення на письмі звуків[г], [г΄], [ґ], [ґ΄]; [шч]; [дз], [дз΄] та [дж]. Правопис слів з буквою «знак м’якшення», з подвоєнням букв.  Співвідношення між буквами і звуками у словах. Алфавіт. Аналіз тексту.

Опрацювати у посібнику с.14-17, читати, відповідати на питання; розказати за блок-схемою про правопис букв і буквосполучень.

Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU   

 

Дріб як частина цілого об’єкта і як частина групи об’єктів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження половини, третини, чверті тощо (до дев’ятої частини); числа за його половиною, третиною, чвертю тощо (до дев’ятої частини).   

Опрацювати у посібнику с.18-19,розв`язати задачу;

знайти значення виразів, розв`язати рівняння.

Посилання на презентацію - https://drive.google.com/file/d/1c2nXm7AXLs0aEvJ2e5zkRFfRQXQZL-mE/view?usp=sharing

 

Рефлексія. Узагальнення і систематизація опанованого матеріалу.

Опрацювати у посібнику с.28-29, прочитати інформацію, відповідати на питання, виконати селфі-аудит.

 

 

Правопис слів з буквою «знак м’якшення», з подвоєнням букв.  Співвідношення між буквами і звуками у словах. Алфавіт. Аналіз тексту.

Опрацювати в посібнику с.32-33, зробити аудіювання; читати, відповідати на питання; списати, виправивши помилки.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU

 

Контрольна робота № 7.  

Опрацювати в посібнику с.34-35, виконати завдання в зошиті.

 

 

 

 

 

 

 

 

Друзі сайту
Форма входу

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz