Група "Усмішка"
Вихователі:
спеціаліст вищої категорії спеціаліст І категорії
вихователь-методист
Головне у нашій роботі з дітьми – це терпіння, щирість, оптимізм та творчий підхід до всього, заохочуємо дітей до власного пошуку, власного шляху пізнання світу, вчимо їх самостійності, адже дитина не тільки готується до життя, а вже живе.
Заняття. Підтримуємо ідею інтерактивного навчання: заняття проводимо у групах, підгрупах; учасники занять розташовуються по колу або півколом, вільно розміщуються. Правилами роботи є: активність, гарний настрій, доброзичливість, довіра «конфіденційність»; на першому місці – виховання «внутрішньої культури» – вислухай товариша, потім сам говори, допоможи тому, хто потребує допомоги.
Під час сеансів казкотерапії малята знайомляться з казкою, переживають долю її героїв в іграх-драматизаціях, інсценізаціях, творчих іграх з елементами пошуку; їм подобається складати власні казки, зображувати казкових героїв у малюнках, аплікації, ліпленні, паперопластиці (у студії образотворчого мистецтва); подобається створювати власні книжки: «Цікаві цифри», «Розумна казочка», «Моя сім'я. Моя родина», «Чарівна квітка», «Як зайчик шукав маму», «Їжачок допоміг», «Чарівні ввічливі слова», «Мама – моє сонечко» (намалювали картинки, ілюстрації за змістом казок, оформили обкладинки).
Залучаємо дітей до спільної практичної діяльності: конструктивної, ігрової, образотворчої, СХД, трудової. Відкриваємо в душі дитини джерельце творчості. Вдалий результат заохочує дітей до активної співпраці, створенні особистого успіху.
У квіточці кожній єдність природи і з нею єднання у кожній душі: малятам дуже подобається не тільки милуватися квітами, але й доглядати за квітами. У нашому квітнику ростуть тюльпани, троянди, гвоздики, іриси, піони, жоржини, хризантеми.
Ніщо не може радувати дитину, як свято. Цей день підносить її над буденністю життя, збагачує сферу почуттів. Під час організації і проведення свят, розваг, виховних заходів діти розучують пісні, вірші, сценки, ігри. Якщо у когось виникають труднощі, допомагаємо подолати їх або підбираємо інший матеріал, який задовольняв би потребу дитини. Наші вихованці є активними учасниками різноманітних відкритих заходів комплексу, міста; діти вчаться бути успішними, творчими, людяними.