Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 26.12.2024, 15:01

Херсонський навчально - виховний комплекс № 7

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Для учнів

 

Леонардо да Вінчі: «Пам’ятай, життя — це подарунок; і той, хто його не цінує, на цей подарунок не заслуговує».

Ви повинні знати, що життя — це найвища цінність. Воно дається нам один раз, і його треба гідно прожити. А для цього не потрібно набувати шкідливих звичок, які призводять до втрати найдорожчого — життя. Які ви знаєте шкідливі звички? Так, шкідливих звичок є багато: паління, пияцтво, наркоманія, вдихання отруйних парів і газів і т. ін. Як ви гадаєте, для чого діти починають це робити? Так, спочатку наслідують дорослих, щоб хизуватися перед іншими дітьми й виглядати дорослими. А ще тому, що не розуміють, якої шкоди завдають ці звички здоров’ю молодого організму. Діти не усвідомлюють того, що цих звичок неможливо позбутися, і стають їхніми рабами. Щоб не бути залежними від них, не слід їх набувати. Тоді життя буде цікавим і радісним, бо у світі є ще чимало непізнаного. Воно чекає саме на вас, щоб ви зробили відкриття. Можливо, хтось із вас повинен це відкриття зробити, а якщо ви цього не зробите, людство не зможе рухатися вперед, щоб жити краще. Тепер ви розумієте, яке важливе завдання чекає на вас, тому не піддавайтеся поганому впливові вулиці, не набувайте поганих звичок. Пригадайте, що необхідно знати, щоб уберегти своє життя в повсякденних ситуаціях. Ще потрібно знати і виконувати Правила дорожнього руху, протипожежної безпеки, вміти поводитися в екстремальних ситуаціях і не демонструвати «безглуздого геройства», яке може призвести до трагічних наслідків. А що таке «безглузде геройство»? Це нерозумні вчинки деяких дітей, коли дитина вважає, що вона — «герой». Наприклад, коли вилазить на височезне дерево просто так, щоб показати, що не боїться висоти, а потім зривається і падає. Або лізе на дах будинку, в підвал чи перебігає дорогу перед самісінькою машиною або перед потягом, вирушає на будівництво, де складені будматеріали. Або пірнає у невідомих місцях, а потім ламає шию. Скажіть, кому таке «геройство» потрібне? Це свідчить про те, що дитина не розуміє того, що життя — найвища цінність, і ніщо не може зрівнятися із ним.

У світі зараз неспокійно: палають війни, гинуть люди. Людське життя втрачає цінність, бо на перше місце ставляться нафта, газ, золото для збагачення незначної групи людей, а інші гинуть. Від того, що люди не завжди вміють домовитися між собою, від того, що не навчилися жити у злагоді, вони втрачають мир і спокій.

Отже, ви зрозуміли, що життя — це найвища цінність для людини. Коли його втрачають, то назад уже ніхто не поверне.

 

Найвища в світі цінність — жити!

Йти вдаль по вранішній росі,

Сміятись, плакати, любити,

І дивуватися красі.

Яке це щастя в світі жити!

І відчувати смак життя.

Співати, мріяти, радіти,

Й летіти в світле майбуття.

Яке це щастя — в світі жити!

Н. Красоткіна

 Джерело: https://subject.com.ua/lesson/world/4klas/3.html

Щодня змінюється панорама життя, змінюється й коло інтересів, прагнень. І будь-яка дрібниця сьогодення не повинна замінювати усвідомлення того, що є багатством кожної людини - я маю на увазі знання, інтелект, різноманітність захоплень.

Так, різноманітність захоплень, саме на це я хочу звернути вашу увагу. Бо якщо людина в житті чимось захоплюється, плекає, мріє, до чогось прагне, то й життя для неї не буде сірим, буденним, і вона не буде лише спостерігачем, а, навпаки, творцем свого життя.

А як ви думаєте, коли в людей з'являються захоплення? (Звичайно, у дитинстві, коли дитина починає гратися й усвідомлює, що їй найбільше подобається. Недарма в народі кажуть: «У що ти граєш, тим і захопишся».)

Головне - мати якесь улюблене заняття, щось робити. Бо, як писав відомий педагог В. Сухомлинський: «Ти не завжди будеш дитиною. Ми з'являємося на світ і спочатку буваємо маленькими дітьми для того, щоб, ставши дорослими, залишити свій слід на землі, прожити життя справжніми людьми. Прагни швидше стати духовно зрілим творцем, мислителем, трудівником. Людина смертна. Ми йдемо в небуття, але, разом з тим, людина й безсмертна. Твоє безсмертя в тому, що ти зумієш створити для людей, для своєї Батьківщини».

То ж творіть, дерзайте, захоплюйтесь і дбайте про те, що ви залишите для нащадків.

Джерело: http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/outschool/2183/

Що таке здоровий спосіб життя

Спосіб життя людини залежить від того, як вона відпочиває та працює, чим захоплюється, що їсть і п'є.

Людина веде здоровий спосіб життя, якщо вона не палить, не вживає алкогольних напоїв і наркотиків, щодня робить фізичну зарядку, стежить за чистотою свого тіла, доброзичливо ставиться до інших людей.

Ми вибираємо здоровий спосіб життя. Будемо дотримуватись режиму дня, правильно харчуватись, займатися фізкультурою, уникати стресів.

Автор: Н. Пинка

 

Чи замислювалися ви про важливість інформаційної безпеки? Вмієте розпізнавати інформаційну маніпуляцію? Адже сьогодні від впливу ЗМІ та соціальних медіа не захищений ніхто! Саме для цього кожному з нас потрібно формувати нову навичку — медіаграмотність.

Весь світ залучений в єдину інформаційну систему, і працює вона в режимі реального часу. Тож не дивно, що медіаграмотність як культура правильного споживання інформації, за даними Institute for the Future, увійшла до переліку навичок майбутнього, що необхідні для ефективної взаємодії з людьми. 

Дехто вважає, що медіаграмотність — це про захист дітей від небажаних меседжів чи зловживань довірою в інтернеті. Варто зрозуміти: мова йде про кожного, без винятку. І не лише про телебачення та інтернет. Якщо ви вимкнете телевізор чи комп’ютер, ви все одно залишитесь в медіапросторі. Медіа та інформація більше не є тим, що впливає на нашу культуру, — це і є культура.

Медіа довгий час були добре перевіреним джерелом інформації. Зараз це в минулому, але старе відношення ще залишилося: наше сприйняття навколишньої реальності залежить від того, як його подають ЗМІ.

У великому потоці подій, які накопичуються день у день, людині складно виробити власне розуміння того, що їй показують. Виникає не система, а мозаїка подій.

Медіаграмотність — це навички та звички, які допоможуть вам критично сприймати повідомлення різних медіа: традиційних, соціальних мереж, зовнішньої реклами, партизанського маркетингу.

Медіаграмотність допоможе уникнути неточних новин і отримати достовірну інформацію про поточні події. І базується ця навичка на вашій персональній відповідальності як споживача.

Чи варто вірити соцмережам?

Сьогодні соціальні медіа, такі як Facebook, Twitter, Telegram, взяли на себе функцію поширення новин. Але вони не завжди є надійним джерелом інформації. Вам здається, що ви отримали ретельно відібрані знання з певної теми, поки гортали стрічку відомих вам людей, але це не так. Соціальні медіа транслюють велику кількість маніпулятивних і фіктивних новин.

Боти і тролі

У соціальних медіа розігруються, зокрема, бізнесові і політичні стратегії. Вони залишаються непомітними для нас, але в той же час агресивно втручаються в наш інформаційний простір. І ми піддаємося їм, навіть не усвідомлюючи цього. Тут варто згадати про ботів і тролів. Це інструменти спотворення реальності. Вони вносять деструктив в публічні дискусії, викликають негативні емоції в аудиторії і порушують онлайн-етику. Боти — це програми, а тролі — реальні люди, які отримують за свою роботу гроші. Їх основне завдання — засмітити інфопростір, щоб реальні думки загубилися серед коментарів. Таким чином відволікається увага від суті питання і створюються помилкові враження про точку зору людей.

Хто платить за лайки?

Маніпуляцією є і додаткові смисли, які закладають в повідомлення маркетологи і піарники. Потрібно пам’ятати про те, що соціальні медіа, такі як Facebook, Twitter, Instagram, — це в першу чергу платформи, головна мета яких — заробити гроші.

Користувачі нічого не платять при реєстрації, але головною цінністю є ваші персональні дані: вік, стать, місце проживання, освіта, інтереси тощо.

За допомогою системи http cookie спеціальна програма відмічає, що ви робите в браузері свого комп’ютера. Так Facebook знає про вас все: які публікації вам подобаються, які сторінки ви переглядаєте, що плануєте купити найближчим часом, яка інформація найбільш затребувана для вас тощо. Доступ до цієї інформації допомагає точно націлювати рекламу на певні групи користувачів.

Власник сторінки бренду, медіа або організації, особливо після останніх нововведень Цукерберга, змушений платити за публікацію, щоб збільшити коло людей, які її побачать. При цьому для користувача така реклама виглядає звичайним повідомленням в стрічці новин. При гарному налаштуванні таргетингу вона, швидше за все, зацікавить вас і змусить лайкнути себе або клікнути.

Реклама в соціальних мережах порівняно дешева, але ефективна. Пам’ятайте, що у вашу стрічку новин потрапляє лише невелика частина всього можливого контенту, тож боротьба за увагу користувачів є головною рушійною силою покупки реклами і створення рекламних повідомлень.

Основні принципи медіаграмотності

Канадський вчений Джон Пандженте виділив такі ключові поняття медіаграмотності.

• Медіа формують наше почуття реальності. Ставлення до об’єктів реального світу формується на основі медіаповідомлень, які сконструювали фахівці, що переслідують певні цілі.
• Створення медіапродукту — це бізнес. За кожним бізнесом стоять конкретні люди зі своїми інтересами. Вони визначають зміст того, що ми дивимося, читаємо, слухаємо.
• Будь-яке медіаповідомлення транслює певні цінності прямо або неявно.
• Медіа впливають на політичну й економічну ситуаціюпровокуючи соціальні зміни.
• 
Медіа змушують нас замислюватися про події, що відбуваються в інших країнах.

Всі новини — не об’єктивні

Все, що ми читаємо, чуємо і дивимося онлайн, — це медіаманіпуляція. Цьому є пояснення.

Підбір інформації. Медіа диктують нам, про що думати, навіть якщо ми не планували думати про те, що прочитали. У світі щодня відбуваються мільйони подій, і дізнатися про все просто неможливо. З мільйона виокремлються, умовно кажучи, десять. При переході від мільйона до десяти ми обов’язково втратимо багато. Цей залишок і стає нашою інформаційної картиною дня. Про інші події ми навіть не будемо здогадуватися.

Погляд на подію. При висвітленні події, що може викликати різне ставлення, буде зроблено акцент на її позитивних чи негативних аспектах. І ті, й інші можуть бути правдою, але саме їх підбір буде впливати на сприйняття події в цілому.

Спрощення інформації. Зі 100% характеристик події в новини може потрапити лише мала частина. Ніхто не застрахований від перебільшення, спотворення, фальсифікації чи спрощення інформації.

Правила медіабезпеки

Ви миєте руки перед вечерею, готуєте на чистій воді і чітко знаєте, скільки ложок цукру дозволяєте собі з’їсти за день? Тоді гарна ідея виробити правила і для вживання інформації.

1. Формуйте свою стрічку новин в соціальних мережах правильно

 У сучасному суспільстві контент має змогу створювати кожен. Але якщо вам не подобається інформаційний продукт, ви маєте право адекватно зреагувати і відмовитися від нього. Не варто додавати друзів з жалості, демонструючи мережевий альтруїзм. Не додавайте людей тільки тому, що у них милі фотографії. Потрібен тверезий розрахунок і свідомий вибір. 

2. Видаліть недостовірні джерела

Якщо людина публікує дурниці, це достатній аргумент, щоб видалити її зі свого кола друзів.

3. Не відволікайтесь на те, що для вас не важливо 

Вам не обов’язково стежити за модними трендами, розуміти політику, бути в курсі всіх коливань валютного ринку і знати імена голлівудських акторів. Ви маєте право чогось не знати, не цікавитися чимось, не стежити за цим.

4. Слідкуйте за якістю 

Інформаційне середовище складається з «простих і складних вуглеводів». «Прості вуглеводи» засвоюються на льоту, дарують моментальну насолоду і шкодять здоров’ю. Після такої їжі апетит подвоюється — ви починаєте потребувати більшої дози до тих пір, поки не відчуєте себе погано.

«Повільні вуглеводи» складні для засвоєння. Але саме вони можуть дати відчуття наповненості, змісту і мають складати основу «інформаційного меню». Це, наприклад, якісна аналітика, пізнавальна інформація, освітні проекти.

5. Живіть своїм життям 

Багато медіа дублюють інформацію з інших медіа, які в свою чергу отримали інформацію з третіх джерел, а ви це все поглинаєте. Закрийте стрічку і живіть повноцінним життям.

6. Виділяйте час, щоб подумати

Відволікайтеся від нескінченного потоку інформації та її аналізу. Побудьте в тиші, подивіться, послухайте. Не бійтеся чогось не розуміти або проґавити час, не споживаючи нові дані. Профільтруйте свої думки, давши їм ковток інформаційного детоксу.

Корисні посилання для покращення навичок медіаграмотності школярів:

Онлайн гра "Медіазнайко"

Онлайн гра "Пригоди літератуса"

Шляхи досягнення успіху
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може.
Випадкових перемог не буває. Успіх приходить до тих, хто рухається вперед, до тих, хто розподіляє свої сили з розумом.
Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили. Л. Фейєрбах
Успіхи свідчать про те, на що ти спроможний, а невдачі — про те, чого ти вартий.
Людина зростає тоді, коли тягнеться вгору. М. Горький

Життя щоденно ставить людину перед необхідністю вибору — прийняттям відповідальних рішень. Життєвий шлях особистості багато в чому залежить від того, наскільки вона здатна пізнати світ і себе, свідомо визначити мету і підпорядкувати їй свою діяльність.
Кожен хоче чогось досягти у житті, щоб мати можливість пишатися собою. Чому ж одному це вдається, а іншому — ні? Адже людина має реальні можливості керувати власним життям і розвитком, розвивати власне «я», досягати відчуття впевненості й надійності. Життєва мета людини спрямована на досягнення добра, щастя, успіху.

Згідно з визначенням Великого тлумачного словника сучасної української мови, «успіх» — позитивний наслідок роботи, справи, значні досягнення, удача, талант;
— громадське визнання, схвалення чого-небудь, чиїхось досягнень;
— визнання кимось чиїх-небудь позитивних якостей, особливостей;
— захоплення з боку осіб іншої статі.
Успіх — це те, чого бракує, на жаль, більшості з нас. Успіх — те, чого кожен хотів би досягти.
Чи знаєте ви видатних людей, які досягли успіху в житті?

Навіть видатним людям потрібно було наполегливо працювати, щоб розвивати закладені здібності й досягати успіху. Тож немає сенсу переконувати, що талановита людина може досягти певних успіхів, коли вірить у себе і знає, що в неї вистачить сил аби здійснити свою мету.
— Як ви вважаєте, від чого залежить ваш успіх? Успіх у справах та особистому житті залежить від багатьох чинників. Наша власна настанова — готовність діяти за визначеною схемою, спрямуванням. Одні чекають допомоги, інші готові самі допомагати, ще інші орієнтуються, а хтось покладається на власні сили у вирішенні певних проблемних ситуацій.
Якими якостями потрібно володіти, щоб досягти успіху?
Хочу сказати, що всі ми досягли успіху в житті, адже добре здоров’я, мирне середовище, хороші батьки і рідні, прекрасні друзі — це вже і є успіх.
Кожен із нас пережив почуття задоволення після вдалого завершення якоїсь справи. І кожному знайоме почуття незадоволення собою після невдачі. Зараз ми спробуємо визначити складові успіху.
— Що найперше має визначити для себе людина?
(Мету)
— Якою може бути ця мета?
(Духовна, матеріальна, добра чи. погана)
Коли людина ставить перед собою якусь мету, вона таким чином мимоволі себе оцінює. Якщо ставити перед собою завдання здобути всі матеріальні блага, то й оцінює себе на рівні цих благ: як власника автомобіля останньої моделі, як господаря розкішної дачі чи як частину свого меблевого гарнітуру.
Якщо людина живе, щоб приносити людям добро, полегшувати їхні страждання під час хвороби, то й оцінює себе на рівні своєї людяності. Вона ставить собі мету, гідну людини.
Ще Цицерон говорив: «Краща у свій мета — стати хорошою людиною».
Отже, перше, що необхідно, це мета або цілеспрямованість.
— Чи досягне успіху людина, зневірена у власних силах?
Таким чином, для успіху потрібна впевненість.
Так, коли сходиш до вершини, то це схоже на те, як піднімаєшся вгору сходами. Якщо тебе залишила впевненість, то йти стає ще важче, коли ж упевненість із тобою, то дорога до успіху вже ближче, і йти стає легко й цікаво.
Щоб домогтися бажаного результату, слід докласти максимум зусиль, наполегливо працювати. Отже, необхідною складовою є також наполегливість і працелюбність.
— Що необхідно для досягнення професійного успіху?
Необхідні знання і хоча б крапля таланту. Але й без таланту люди досягають успіху.
— Чи багато досягне у житті песиміст? 
Для кожної справи потрібен відповідний настрій, тоді справа йде швидше і краще. Звичайно, що від чорних думок, постійних турбот і песимізму якість життя не поліпшиться. Коли людина у поганому настрої, вона забуває, що може багато і що вона сильна. Отже, важливе значення для успіху має настрій, оптимізм.
Раціонально поєднавши ці складові — цілеспрямованість, упевненість, наполегливість, працелюбність, знання, талант і оптимізм — маємо пряму дорогу до успіху.
Успіх приходить лише до того, хто його прагне, хто вміє максимально використовувати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі, скажіть собі: «Я хочу, я можу, я зроблю». Щастя й успіх — у ваших руках!
А тепер давайте співставимо, порівняємо з тезами, які запропоновані фахівцями.

Пам’ятка
«Як досягти успіху в житті»

Постав перед собою реальну мету.
Склади власну схему досягнення успіху.
Розвивай силу волі.
Не зупиняйтеся на досягнутому.
Учися працьовитості й наполегливості.
Думай про позитивне.
Умій захоплюватися справою.

А зараз я пропоную вам тест «Чи здатні ви досягти успіху?»

1. Успіх у справах, на мій погляд, забезпечується:
а) допомогою друзів;
б) спільною роботою;
в) моєю цілеспрямованістю.
2. Дружба для мене:
а) підтримка;
б) співпраця;
в) самоствердження.
3. Потрапивши у несподівану, ризиковану ситуацію, я:
а) шукаю допомоги;
б) покладаюсь і на себе, і на партнерів;
в) приймаю рішення і вживаю необхідні
заходи самостійно.
4. Справжній професіонал, на мою думку, відрізняється:
а) посидючістю і дисциплінованістю;
б) підготовкою;
в) рішучістю.
5. Яка з геометричних фігур вам найбільше подобається?
а) Квадрат;
б) круг;
в) трикутник.
6. Коли мені сподобалась особа протилежної статі, я:
а) чекаю від неї ініціативи;
б) поступово входжу в контакт з нею;
в) говорю про це їй (йому) відразу й рішуче.
7. У компанії, де є багато незнайомих, я:
а) відчуваю себе «не у своїй тарілці»;
б) знаходжу спільні теми і контакт;
в) відпочиваю, не звертаючи уваги на присутніх.
8. Під час публічного виступу (відповіді перед класом) я:
а) соромлюся, хвилююся;
б) шукаю взаєморозуміння у слухачів;
в) дістаю задоволення від власного голосу.
9. Для вирішення ризикованих складних справ краще брати людей:
а) надійних;
б) розумних і старанних;
в) самостійних і незалежних.
10. Доля, на мою думку, це:
а) неминучість;
б) поєднання везіння і невезіння;
в) здібність самому творити своє життя.

За кожен варіант «а» поставте собі 1 бал, за кожен варіант «б» — 3 бали, за варіант «в» — 0 балів. Підрахуйте загальну суму балів.

Інтерпретація результатів.

Якщо ви набрали 10—15 балів: на жаль, ви не можете самі впоратись із проблемою. Складність вашого етапу в закоренілій настанові, що ви немічні, до того ж не бажаєте змінити ситуацію. Низьке само-оцінювання — основна завада на шляху досягнення успіху, його слід позбутися.

Сума балів 16-22 свідчить про ваші завищені амбіції. В окремих випадках ви можете досягти успіху. Але ваші самовпевненість і егоїзм дратують багатьох і стають причиною конфлікту із вами. Вам потрібно орієнтуватися на співпрацю та інколи чинити наступ на власне «я».

Якщо ви набрали від 23 до 30 балів, вас можна привітати. Ви знайшли правильний шлях до досягнення успіху. Ваші амбіції виявляються тільки там, де це необхідно. Люди вас розуміють і готові з вами співпрацювати. Так тримати!

Успіх приходить лише до того, хто його прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі, скажіть собі: «Я хочу, я можу, я зроблю». Щастя й успіх — у ваших руках!

Джерело: http://abetka.ukrlife.org/success.html

Корисні посилання:

Як організувати свій день. Пам'ятка для учнів

Пам'ятка для учнів. Як швидко зробити домашнє завдання.

Друзі сайту
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz